Шведският моден бранд H&M отчете значително по-голяма печалба преди данъци от очакваното за трите месеца от март до май тази година. Това обявиха от компанията, подчертавайки, че ръстът в продажбите се дължи основно на все по-малкото ограничения, свързани с пандемията.
Вторият по големина моден търговец на дребно в света достигна печалба преди данъци от 419 милиона щатски долара. За сравнение, миналата година по същото време беше отчетена загуба от $6,48 милиарда.
Продажбите на H&M за периода 1-28 юни тази година са се увеличили с 25%, което ги прави по-високи дори от тези от 2019-а година - преди Covid-19.
"С нашите много добри колекции, с продължаващата ни трансформация и благодарение на факта, че пазарите постепенно се отварят, нашето възстановяване е много силно", заяви главният изпълнителен директор Хелена Хелмерсон в изявление до медиите.
Отчетите показват, че онлайн продажбите на шведската марка продължават да се развиват много добре, въпреки че физическите магазини вече са отворени. Подобна е ситуацията и с повечето брандове в Европа и отвъд океана. Това показва, че по една или друга причина много клиентите все още предпочитат да пазаруват именно чрез интернет.