Hyatt Hotels Corporation обяви откриването на AluaSoul Sunny Beach, седми обект на бранда в България, който се намира в Слънчев Бряг. Откриването му допълва съществуващото портфолио на Inclusive Collection в страната, която е и най-големият източноевропейски пазар на оператора.
Обектът се присъединява към Secrets Sunny Beach, Dreams Sunny Beach, Alua Helios Bay и AluaSun Helios Bay, които отвориха врати през 2023 г.
"Откриването на AluaSoul Sunny Beach отразява нашия стремеж да предлагаме изключителна стойност и запомнящи се преживявания на нашите гости и членове на World of Hyatt. С нарастващото търсене на ол инклузив почивки в Европа, ние продължаваме да се фокусираме върху създаването на изключителни преживявания, които надминават очакванията на нашите гости", коментира Мануел Меленшон, управляващ директор, юг, за Hyatt в EAME.
Хотелът предлага 397 стаи за гости, оборудвани с всичко необходимо, 6 ресторанта и бара. AluaSoul Sunny Beach разполага и с два открити басейна с различен фокус - отдих и занимания.

Гъвкавото пространство за срещи в AluaSoul Sunny Beach включва зала "София". Помещението е с площ 65 кв. м и може да събере до 60 гости за презентации, обучения или неформални събития.
"С първокласното си местоположение в една от най-популярните морски дестинации в Източна Европа, хотелът предлага изключително преживяване, съчетаващо модерен дизайн с незабравима развлекателна програма и удобства, както и лесен достъп до всичко, което Слънчев бряг може да предложи", сподели Даниел Биелса Гибаджа, генерален мениджър на AluaSoul Sunny Beach.
Стратегически планове за региона
Hyatt поддържа силно присъствие в Източна Европа вече повече от 30 години, което го прави един от най-опитните международни хотелски оператори в региона.
Към момента портфолиото на компанията включва 20 ексклузивни обекта с повече от 4 700 стаи в България, Черна гора, Гърция, Чехия, Словакия, Полша, Сърбия, Украйна и Унгария. Част от плановете е до 2027 година Hyatt да открие 5 нови хотела и курорта Hyatt Regency в Румъния, Хърватия, Сърбия и Албания.
Експанзията ще донесе 70% увеличение на присъствието на бранда на Балканите и допълнително ще засили влиянието на Hyatt в сегмента на луксозните и развлекателните пътувания.