Въпреки че платформата за споделяне на превози Uber продаде бизнеса си в Китай, който беше губещ, компанията разочарова с доста негативен финансов резултат. За първите девет месеца на годината старт-ъпът е изгубил над впечатляващите 2,2 милиарда долара, твърди запознат, цитиран от Bloomberg.

За третото тримесечие Uber е на минус 800 милиона долара, като дори тази сметка не включва подразделението в Китай.

В същото време обаче приходите на компанията продължават да растат при това и във втората най-голяма икономика в света. Американската фирма е генерирала около 3,76 милиарда долара нетни приходи от януари до септември.

За цялата 2016 година приходите могат да надвишат 5,5 милиарда долара, става ясно от информацията на източници.

Uber не обявява финансовите си резултати въпреки че пазарната й капитализация нарасна до 69 милиарда долара, което я прави по-голяма от General Motors и Twitter взети заедно.

Все пак според запознати резервациите на пътувания, направени през платформата на компанията, са достигнали 5,4 милиарда долара през третото тримесечие, което е увеличение в сравнение с 5 милиарда долара през второто и 3,8 милиарда долара през първото.

След като изгуби пазара в Китай ще успее ли Uber да спечели в Индия?

След като изгуби пазара в Китай ще успее ли Uber да спечели в Индия?

Компанията все още остава зад местният лидер Ola