Потребители от Южна Корея изпращат местния технологичен гигант Samsung в съда заради забавяне в изтеглянето на проблемния модел Galaxy Note 7.
Повече от 500 клиенти на компанията са подали искове срещу нея, твърдят от правната фирма Harvest Law. Те настояват за компенсация за времето и парите, които са изгубили в опитите си да поправят своите засегнати смартфони и за "психологическия шок" да носят устройство, което може да пламне всеки момент.
Според информацията хората настояват за първоначално обезщетение от 500 хиляди корейски вона или 441 долара на човек. От правната фирма обаче предупреждават, че още стотици искове са в процес на обработка, пише CNN Money.
"527 недоволни клиенти са част от първата вълна от заведени искове", коментира Ко Йънг-йеел от Harvest Law.
От Samsung заявиха в понеделник, че потребителите в Южна Корея, решили да заменят засегнатите телефони Note 7 с Galaxy Note 7, ще могат да се сдобият с новите Galaxy S8 и Note 8 на половин цена през следващата година.
"Частичната отстъпка не може да бъде приета като компенсация в ситуация, в която клиентите имат нужда да сменят телефоните си за нови продукти", посочват от правната фирма.
Сумите по делата в Южна Корея обаче ще бъдат незначителни на фона на очакваните огромни компенсации, които ще търсят клиентите на компанията в САЩ.