Банка ДСК започна доставката на новите карти за клиентите на Експресбанк. От месец януари до края на април тази година всички дебитни и кредитни карти на Експресбанк ще бъдат заменени с нови, които ще бъдат с логото на Банка ДСК. Процесът е мащабен - предстои преиздаването на близо 500 000 дебитни и кредитни карти, пиша от финансовата институция.

Новите дебитни карти се дистрибутират до клиентите на Експресбанк по няколко начина:

  • С куриер - на клиенти, предварително заявили желание за този иновативен начин на доставка на банкова карта;
  • В клоновете/офисите на Експресбанк в цялата страна;
  • За удобство на клиентите на по-малки офиси в София и Варна, новите карти са пренасочени към три по-големи клона, които функционират като картови хъбове със специално обучени екипи;
  • Служители на корпоративни клиенти на банката, които ползват услугата "консултант на място", ще получат новата си дебитна карта на работното си място от представител на финансовата институция.

Банка ДСК се ангажира да изпрати персонално SMS и/или Viber съобщение на всеки клиент, когато новата му карта е предадена на куриер или доставена в клон на Експресбанк. Във Viber съобщението ще има вградено обучително видео, което представя нагледно всички стъпки, които потребителите трябва да направят, за да активират новата си карта.

Новата дебитна карта ще осигурява на клиентите достъп до средствата им след фактическото обединение на двете банки, планирано за средата на настоящата година.

Банка ДСК ще изпраща персонално съобщение и до клиентите на Експресбанк с кредитни карти. Те ще бъдат поканени да посетят посочения в съобщението офис, както и да подпишат нов договор за издаване и обслужване на картите. С новите си кредитни карти от Банка ДСК клиентите ще могат да ползват редица бонуси и предимства.

Клиентите на Експресбанк могат да получат пълна информация за всички промени в процеса на обединение на двете банки на дигиталната платформа на банката. За удобство там са публикувани и допълнителни функционалности. IBAN конверторът дава възможност на клиентите да научат новия си IBAN, който ще бъде активен след обединението на двете банки. Секцията "Къде е новата ми карта с лого на Банка ДСК" предоставя информация за текущия етап от процеса по доставка на картата, информират още от банката.

С цел да стимулира клиентите на Експресбанк да получат своята нова дебитна карта навреме и по този начин да имат безпроблемен достъп до средствата си след обединението, Банка ДСК е подготвила кампания с награди. Клиентите ще могат да се надпреварват за 5 ваучера за екскурзии на стойност 2 000 лева, 10 смартфона Apple iPhone 11, както и 50 парични награди на стойност 500 лева.