На официална онлайн церемония се състоя връчването на наградите на авторитетния международен конкурс за иновации в потребителския сектор - "Избран продукт на годината". BILLA България завоюва първо място и получи отличие в категория "Приложения и програми за лоялност" благодарение на нововъведените дигитални функции и предимства при пазаруване, които приложението BILLA App дава спрямо индивидуалните потребителски навици на ползвателя си.
Конкурсът се организира за пета поредна година, а победителите в категориите се излъчват чрез независимо национално представително проучване, реализирано за България от авторитетна изследователска агенция Nielsen International сред 2000 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.
Отличеният продукт BILLA App представлява дигитализиране на вече съществуващата програма за лоялност - BILLA Card. С нов, модерен и интересен начин за ползване, достъпен чрез сваляне на безплатно мобилно приложение, BILLA App се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика. На база индивидуалното си търсене, всеки един клиент получава специални оферти на любими продукти, множество допълнителни и полезни функции като списък за пазаруване, персонални ваучери за отстъпки, както и 10% отстъпка за рождения си ден.
"Изключително сме щастливи да получим това толкова високо отличие след една трудна и предизвикателна за всички нас година. Това е признание не само за успешното дигитално развитие на BILLA, но и за всички, които работиха неуморно и продължават да избират нашите продукти. Благодарим за доверието на всички наши клиенти и партньори. Тази награда е обещание, че ще продължаваме да се развиваме, за да бъдем модерна и клиентски ориентирана компания", коментира Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.
В конкурсът "Продукт на годината" могат да участват продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации, свързани с функция, дизайн, опаковка, състав и др. Във всяка отделна категория Победителят е само един и той получава ексклузивно лиценза на наградата и възможността да използва разпознаваемото червено лого неограничено в своите маркетингови и публични комуникации на продукта или услугата за една година.