Феновете на шампанското като че ли само чакаха ограниченията, свързани с Covid, да приключат, за да увеличат значително консумацията на Moet Hennessy. По думите на изпълнителния директор на Moet Hennessy Филип Шаус вече се "изчерпват запасите" за някои видове напитки.

Moet Hennessy е част от LVMH - френска транснационална компания, известна като производител на луксозни стоки с търговските марки Louis Vuitton, Givenchy, Guerlain, Chaumet, Moët & Chandon и други.

След първоначалния спад на търсенето през първите дни на пандемията, най-големите имена в луксозния сектор отчитат огромен интерес, след като потребителите отприщват натрупаното търсене.

Moet Hennessy и Louis Vuitton успяха да надхвърлят прогнозите на анализаторите за печалби. Hermès International отчете скок на приходите от 24%.

Въпреки че заможните потребители сигнализират, че все още са склонни да купуват скъпи стоки, икономическите неволи се засилват.

Според Шаус повишаването на разходите за суровини може да означава, че компанията ще увеличи цените на някои продукти. Все пак има и добри новини на хоризонта - очаква се предлагането да се възстанови.