Приложението за доставки Glovo посрещна представители на водещи бизнеси на своето първо събитие от серията Brands Day в България. На него бяха презентирани иновативни начини за реклама чрез приложението с бърза възвръщаемост на инвестициите. Лектори на събитието бяха Александър Йорданов (General Manager, Glovo Bulgaria); Ралица Бехар (Brands Ads Lead), Кристина Чолакова (Marketing Lead), Виктор Теошану (SEE Q-Commerce Associate Director), Нелия Златанска (eCommerce Key Account Manager, Coca-Cola Hellenic Bulgaria) и Лукас Анаут (Global Head of Brands Ads).

По време на първия Brands Day в София бяха представени интересни данни за развитието на Glovo на всички 25 пазара, на които приложението оперира. От тях стана ясно, че компанията отбелязва значителен годишен ръст на активните потребители, откакто приложението е активно в страната.

"Растежът ни през последните години е много голям, но все още имаме да извървим дълъг път. Инвестираме значителни средства в българския пазар, за да привлечем повече клиенти и развиваме бизнеса си непрекъснато", каза Александър Йорданов.

Снимка 637332

Данните показаха, че макар и преобладаващата част от поръчките да включват храна от ресторанти, секторът на Q-Commerce бележи тенденция на повишаване. Един от основните стремежи на компанията е именно увеличаването на доставките, отнесени към сегмента Q-Commerce. Това са всички хранителни и нехранителни стоки, които могат да бъдат доставени чрез приложението, от списъка с партньорски вериги и в собствения "магазин" на компанията - Glovo Express.

След пандемията, пазарът за ултра бързи доставки - в рамките на 30 минути, бележи огромен ръст. Необходимостта от подобен тип онлайн пазаруване е добра възможност за развитие на бизнесите в България. В рамките на първия Brands Day, Ралица Бехар представи конкретни примери за реклама чрез приложението. "В началото, Glovo стартира като приложение, базирано на три основни звена - партньор - куриер - потребител. Днес, вече имаме и четвърти елемент - рекламодателите, които са една много важна част за нас. Затова се стремим да осигурим бърза и сигурна възвръщаемост на инвестициите. В Glovo предоставяме на нашите партньори много повече от кампании и банери - разработваме решения, персонализирани специално за техния бранд", каза тя.

Приложението на Glovo е лидер в изтеглянията за България, а също и на повечето пазари, на които компанията оперира. У нас, интересът към доставките не само на храна от ресторанти, но и на всички нехранителни продукти, достъпни през апликацията, расте с бързи темпове за периода от пролетта на 2021 г., когато Glovo стартира дейност в България, до днес.