Kaufland е любимата марка на българските потребители. Това показват финалните резултати в тазгодишното издание на потребителската класация "Любимите марки". За поредна година компанията и участващите й собствени марки събраха най-много гласове в изданието. Kaufland беше избрана безапелационно за Търговска верига №1 у нас и за Любим международен работодател, като така затвърди авторитета си на пазарен лидер и компания за пример с работодателските си практики и в тазгодишното издание на класацията.

"Любимите марки" е единствената потребителска класация у нас. В нея в директен вот в три етапа българите избират своята любима марка в различни категории. По данни на организаторите тази година в гласуването са се включили рекорден брой потребители - близо 62 хиляди души.

Kaufland завоюва първото място и в категория "Иновативна марка". Част от собствените марки на веригата също спечелиха първо място в различни категории - марката Kuniboo® е най-предпочитана в "Бебешки и детски продукти", а bevola® спечели в "Био и натурална козметика". Националната линия "Брей!" на Kaufland взе приз в категория "Българска марка - храни и напитки - продукт", а K-Classic се нареди сред финалистите в "Собствени марки - храни и напитки". "Шеф месар" на веригата попадна в ТОП 3 на потребителските предпочитания в "Месни продукти". K-take it veggie е сред най-популярните в категория "Веган, био и натурални продукти", а лютеница "Брей!" - в категория Майонези, лютеници и сосове.

Получените отличия са в резултат на усилията на компанията да предлага на клиентите си несравним избор от качествени и винаги свежи продукти на конкурентни цени. Компанията ежедневно демонстрира грижа към крайните си потребители и към служителите си, за което заслужи мястото си за на финала в цели 11 категории.