Компанията за видеоконференции Zoom обяви, че годишните продажби ще бъдат дори по-високи от очакваното, след като пандемията стимулира търсенето на нейната услуга. Калифорнийската компания заяви, че приходите могат да достигнат над 2,5 млрд. долара или повече от два пъти повече от прогнозите за март.
Милиони са се обърнали към приложението, за да общуват със семейството и приятелите си, да преподават и да правят сработим срещи с колеги.
В края на октомври Zoom имаше близо 434 000 бизнес клиенти с над 10 служители - с приблизително 485% повече от същото тримесечие преди година. Нарастването вдигна приходите и печалбите и изстреля акциите на компанията.
Zoom заяви, че продажбите през периода август-октомври са достигнали 777 млн. долара, което е ръст от 367% на годишна база. Печалбите са били 198,4 млн долара.
Компанията преразгледа за трети път по-високата си прогноза за цялата година, като заяви на инвеститорите, че очаква целогодишните продажби на повече от 2,5 млрд. долара, спрямо 2,37 млрд. долара, които прогнозира през август.
Главният финансов директор на Zoom Кели Стекелбърг заяви, че фирмата остава "оптимистична по отношение на перспективите на Zoom", но трябва да се има предвид, че "въздействието и степента на пандемията COVID-19 и свързаните с нея икономически опасения остават до голяма степен неизвестни".
Според нея докато много по-малки фирми и отделни потребители могат да напуснат Zoom, докато животът се нормализира, тя очаква дистанционната работа да остане по-често срещана, отколкото беше преди.
"Дистанционната работа е тук, за да остане", каза тя по време на конферентен разговор за резултатите на фирмата.