Българската компания за развитие на продажбите в технологичния сектор Out2Bound става част от глобалния лидер и пионер в B2B (от англ. Business to Business - "Бизнес към бизнес") продажбите и ускоряването на приходите MarketStar, съобщиха от Out2Bound. Това е първата инвестиция на базираната в Юта, САЩ, компания в България и Централна и Източна Европа.
Стойността на сделката не беше разкрита, но плановете на щатската компания за развитието на българските офис и бизнес са мащабни. Те избират София за разрастване на дейността си заради благоприятния бизнес климат, атмосферата на технологични иновации в страната, както и благодарение на експертизата на световно ниво и талантливите професионалисти в сферата, които Out2Bound събират в екипа си.
"Развълнувани сме от възможността да се присъединим към MarketStar. Те имат огромно доверие в региона и поставят силен акцент върху развитието на европейските си възможности за продажби - свидетелство за това, което ни предстои. Радваме се да отворим вратите на региона Централна и Източна Европа и да предоставяме повече за нашите клиенти и партньори", коментира Теофил Шиков, един от основателите на Out2Bound.
Създадена през 2016 г., с централа в София инад 35 души в екипа си, Out2Bound се превърна в основен партньор за технологичните компании в региона, които искат да увеличат пазарния си дял на европейските и северноамериканските пазари. Специалността на агенцията е да осигурява стабилен двигател за увеличаване на потенциалните нови потребители, с което да се подобри развитието на продажбите и придобиването на клиенти. Компанията е основана от четирима съдружници - Теофил Шиков, Борис Георгиев, Здравко Здравков и Димитър Митков, всички базирани в София.
Настоящият мениджърски екип на Out2Bound и всички български служители ще продължат да бъдат част от офиса в България, който ще бъде под името MarketStar. Очаква се новият софийски офис да бъде сред най-бързо развиващите се за базираната в САЩ компания - потенциалът за развитие и качеството на екипа на Out2Bound дават основание за истински ръст в мащаб, като се очаква до няколко години броят на наетите у нас да нарасне десетократно и да наброява между 300 и 450 души. Всички те ще развиват проекти с най-големите тех компании от региона, както и ще обслужват съществуващите клиенти на MarketStar, които са едни от най-разпознаваемите тех гиганти, софтуерни компании и имена в IT индустрията на глобално ниво.
Компанията ще заложи на развитие и налагане на основаната от Out2Bound образователна програма - SalesPro, която ще служи и за развитие и обучение на нови кадри. SalesPro е създадена през 2021 г. и е първата цялостна обучителна онлайн програма по продажби у нас. В сделката между двете компании влиза и специализиран софтуерен продукт, разработен от българската агенция, който ще бъде използван за развитие на иновациите в предлаганите от MarketStar услуги на световно ниво.
"Непрестанно се стремим да обновяваме своите предложения, да подобряваме глобалния си отпечатък и да предоставяме повече възможности за мащабиране на бизнеса на нашите клиенти. Придобиването на Out2Bound ни дава възможност за ускоряване на приходите в началото на продажбената фуния. Едновременно с това ни предоставя достъп до изключително талантливи специалисти в областта на продажбите в Европа, особено в региона на Централна и Източна Европа. Всичко това се случва, докато ускоряваме растежа за клиенти и служители", допълни Кийт Тайтъс, президент и главен изпълнителен директор на MarketStar, който пристигна в България специално за сделката, заедно с мениджърския екип на компанията.
MarketStar е основана през 1988 г. и в момента има над 1600 служители по целия свят с глобален щаб в Огдън, Юта, и сериозно оперативно присъствие в Дъблин, Ирландия. Добавянето на офис в София осигурява силна позиция в начина, по който компанията ще обслужва паневропейски и международни компании, позволявайки ѝ да даде по-добра възможност на клиентите да увеличават приходите си в световен мащаб.
"Развълнувани сме от придобиването на Out2Bound. Най-важната част за нас е експертизата на Out2Bound в услугите за генериране на търсене в началото на фунията на продажбите. Това е решението, което нашите клиенти търсят, и това придобиване ни свързва с екип на световно ниво - фокусиран върху постигането на резултати от световна класа", заяви Пол Грант, главен директор "Клиенти" на MarketStar.
На европейския пазар MarketStar стъпва първо в Дъблин, а София е втората стъпка на американската компания на Стария континент. Изборът за инвестиция в България е основно заради бизнес климата и атмосферата на технологични иновации в страната. Out2Bound пък допълва естествено плановете на компанията с таланта на мениджмънта и екипа в София.