Една от най-популярните марки за пакетирани десертчета в САЩ - Hershey, предприема интересна стъпка, съобщава CNN. Компанията е известна сред любителите на сладки изкушения като източник на много вкусни, но не и здравословни продукти.
Ето тук идва и революцията! Повлияни от световните тенденции за здравословен живот, производителите на неповторимите шоколади с фъстъчено масло Reese"s сключи сделка с една от най-продаваните марки хранителни добавки C4.
Първите продукти са вече в продажба
Първите резултати от съвместната работа вече са на американския пазар. Става въпрос за енергийни напитки в кенове, базирани на три популярни вкуса на бонбоните Jolly Rancher - малина, зелена ябълка и диня. През октомври се очаква да се появи и суроватъчен протеин с добре познатите вкусове на млечния шоколад Hershey"s и десертите Reese"s. Предвижда се пускането на пазара и на пудра, която се консумира преди тренировка с вкуса на дъвката Bubble Yum.
Източник: C4
C4 вече отчита успешни колаборации в областта, използвайки вкусове като Skittles, Starburst и Popsticle.
"Хубавото в това партньорство е, че можем да се възползваме от марки, които са на пазара от почти 130 години и са се превърнали в традиционни за пазара", коментира пред CNN главният изпълнителен директор на компанията майка на C4 Nutrabolt Дос Кънингам и допълва, че от друга страна, това дава възможност да се достигне до една напълно нова аудитория.
Тенденцията за подобни съвместни разработки всъщност е добре позната и набира сила, коментират експерти. Така на практика известни, но "вредни" вкусове достигат до постоянно нарастващия брой хора, които се стремят да живеят по-здравословно и да тренират редовно.
Скоро и у нас
Продуктите C4 са достъпни и на българския пазар, показва бърза проверка на някои от най-големите онлайн търговци на хранителни добавки. Вероятно съвсем скоро, ще можем да опитаме шейк с вкуса на емблематичния американски шоколад.