До тук добре за Хилари Клинтън. Тя започна президентската си кампания с перфектен професионализъм, който доста напомняше на кампанията на Буш преди осем години. Технологията беше променена (повече уеб присъствие), но посланието остана същото: Това е семейна игра, ние сме непобедими в нея!

Изненадвайки всички с кандидатурата си само седмица преди речта на Джордж Буш посветена на състоянието на съюза, Хилари се представи с девиза „Обратно в бъдещето", която ще върне страната към Клинтонизма. Бившата първа дама на САЩ иска отново да върне „смелите но практични" идеи, с които съпруга й управляваше.

Според последните данни от социологическите проучвания, Хилари Клинтън побеждава опонента си също от демократическата партия Барак Обама с 55% на 35%, а Джон Едуардс е в още по-лоша позиция, като губи с 62% на 29%. Въпреки отличното начало, все пак до Вашингтон остава дълъг път пълен с препятствия.

Ирак: Много от поддръжниците й всъщност не са напълно убедени, че тя е противник на войната в Ирак, тъй като до момента г-жа Клинтън единствено взимаше позиция с риторика. Любимият кандидат на пацифистите е Едуардс, който публично си призна, че положителният му вот за войната през 2002 г. е бил „грешка", като сега подкрепя намаляване на финансирането на новата програма на Буш за увеличаване на военното присъствие в Близкия Изток.

През тази година се очаква демократите да направят уеб-препитване на кандидатите си за мнението им по важни за страната въпроси. Първият въпрос естествено ще е за войната в Ирак, а предполагаемия фаворит не е Хилари Клинтън.

Война за пари: Борбата за вярност пред големите спонсори вече е в разгара си, особено между Хилари и Обама. Вече има ново поколение Уол стрийт бизнес акули, а конкуренцията за вниманието и парите им е жестока. Кандидатите дори негласно са си разпределили големите градове, като всеки знае, че Хилари Клинтън „господства" в Ню Йорк, а Чикаго е запазена територия за Обама.

Лос Анджелис (града на непредвидимите сделки) е съвсем друга история. Някои от големите имена в шоу-бизнеса като Стивън Спилбърг и Дейвид Гефен са се съгласили да подпомогнат Обама, като Спилбърг ще окаже помощ и на г-жа Клинтън.

Интернет рискове: В мрежата, Хилари се представя като отворен и сърдечен съсед, нетърпелив да ви покани на чаша кафе и топъл пай. Това е романтичен образ, който ще бъде пазен ревностно, като няма да се позволява на пресата да снима Хилари на места като Айова. Дали обаче г-жа Клинтън наистина е онази топла и мила жена, която гледахме в сайта й?

Според приятелите й, да това наистина е тя. За съжаление има прекалено много противоречиви материали, които оборват това твърдение. За пример, по интернет започнаха да се разпращат заснети с мобилни телефони нервни изблици на кандидатката за президент и не толкова морално поведение. Както се казва, каквото интернет дал, такова интернет взел. Не всичко може да бъде контролирано дори и от човек с име Клинтън.