Гигантът при онлайн разплащанията PayPal разширява портфолиото си с плащания на място, като интегрира своята дебитна карта с мобилния портфейл на Apple и предлага 5% кешбек награди. Засега услугата е валидна за САЩ, предава Reuters. Причината за това нововъведение е, че компанията търси пряка конкуренция с технологични фирми и банки.
Опитът да се вземе пазарът за лични покупки в магазини, кафенета и ресторанти е част от амбициозна стратегия за преобръщане на новия изпълнителен директор Алекс Крис, който се присъедини към компанията от Intuit миналата година.
Източник: Wikipedia
Въпреки че PayPal отдавна доминира онлайн плащанията и плащанията peer-to-peer чрез своето приложение Venmo, тя не е обвързала потребителите да използват продуктите ѝ лично.
Плащането в точката на продажба включва 5% връщане на пари за определени продукти до $1000 на месец и допълнителни награди от марки като DoorDash и Sephora. Стойността на плащанията с дебитни карти в САЩ скочи през последните години, достигайки $4,55 трилиона през 2021 г. спрямо $2,47 трилиона през 2015 г., според данни на Фед.
PayPal ще позволи на клиентите да използват дебитни карти с Apple Pay, тъй като потребителите се възползват от мобилните портфейли и опциите "докосни за плащане".
Политиката за връщане на 5% от стойността за избрана от потребителя категория, прави картата сред по-конкурентните продукти за връщане на пари, като само 24 на сто от притежателите на дебитни карти съобщават, че са спечелили награди за връщане на пари през 2023 г., в сравнение със 74% от притежателите на кредитни карти.
Въпреки че PayPal се радва на лидерска позиция, нарастващата конкуренция от страна на Apple и Google заема известен дял в мобилните плащания. Затова компанията прави най-голямата си маркетингова инвестиция, за да популяризира използването на PayPal по новия начин.