Honor - производителят на телефони, който се отдели от Huawei миналата година - възвръща пазарния си дял на силно конкурентния китайски пазар, пише CNBC.
През август Honor постига 15 процента дял в продажбите в Поднебесната империя, нареждайки се на трета позиция, по данни на Counterpoint Research. Компанията изостава само от местните конкуренти Oppo и Vivo, но расте със значими темпове: 18 процента повишение през август спрямо юли.
През ноември Honor бе отделена от Huawei и продадена на консорциум, воден от местните власти в Шънджън, където се намира централата ѝ. Ходът бе с цел да се осигури оцеляването на компанията след американските санкции срещу Huawei.
През януари тя показа модела си V40, а през юни и Honor 50. Този месец тя пусна серия от по-висок клас, която ще достигне и международните пазари, включително Европа.
Успехът се дължи и на натрупаното търсене от лоялни привърженици на Huawei и Honor, които не смениха телефоните си с такива на други марки.
Honor се прицелва към световните пазари, но успехът там ще е по-труден. Компанията има дял от общите доставки от едва 3,7 процента през август - най-вече заради ръста в Китай.