И тази година продуктите на Apple и Samsung са доминирали в списъка с коледните подаръци. Според изследване на Flurry Analytics покупките на нови смартфони или таблети за периода между 19 и 25 декември са били свързани предимно с двете марки.
Ако при американският производител обаче е отчетен спад на продажбите, при южнокорейския му конкурент има леко подобрение.
Доставките на Applе са намалели до 44% от тези на всички мобилни устройства в глобален мащаб при дял от 49,1% за предходната година. През 2014 година корпорацията беше с дял над 50 на сто.
Междувременно Samsung отчита леко подобрение до 21% от 19,8% за 2015 година, пише CNBC.
До някаква степен тези данни може би изглеждат изненадващо, като се има предвид, че през септември излезе новият iPhone 7, а от друга страна Samsung претърпя грандиозен провал със своя Galaxy Note 7.
От Apple не са представяли официални данни за продажбите си около Коледа. Пред CNBC главният изпълнителен директор на компанията Тим Кук обаче коментира, че периодът е бил "чудесен".
Третият най-популярен бранд след двата лидера е бил китайският Huawei.