Pokemon Go е напът да запее лебедовата си песен. Бумът на играта сред ловците на виртуални същества официално е част от историята, а това разклаща позициите на развлекателния софтуер на пазара на мобилни услуги, пише Bloomberg.
В средата на юли дневните посещения на потребителите по цял свят са достигали около 45 000 000 влизания в играта. Сега обаче монетата се объръща и интересът към лова на покемони бележи ударен спад.
Според данни на инвестиционната компания Axiom Capital Management за дневната активност към средата на август посещенията на потребители от цял свят са се стопили с около 15 000 000, като в момента интерес към колекционирането на виртуални същества имат 35 000 000 обикалящи със смартфон в ръка в търсене на покемони.
Популярността на развлекателния софтуер накара създателите на други мобилни услуги да се опасяват за активността на потребителите им. Сега обаче Facebook, Twitter, Snapchat и други социални мрежи могат спокойно да си отдъхнат, тъй като интересът към играта е спаднал драстично, коментират от инвестиционната фирма.