IBM обяви разширяването на своя Client Engineering екип в Централна и Източна Европа (ЦИЕ), насочен към клиенти и бизнес партньори. Това ще насърчи иновациите в региона, предоставяйки подобрено обслужване на клиентите, фокусирано върху сътрудничеството, техническото съвършенство и бързината, заявиха от технологичната компания.
Подразделението на компанията, базирано в Прага, Варшава и Москва, ще обедини екипи от дизайнери, технически разработчици, архитекти на решения, специалисти по данни, експерти по сигурността, DevOps специалисти и още високоплатени специалисти.
В ЦИЕ сръбският технологичен стартъп Flamel.AI, в сътрудничество с екипа на IBM, създаде уеб приложение за ролеви настолни игри на базата на изкуствен интелект (ИИ). Изградено върху IBM Cloud с IBM Watson, то дава на геймърите по-вълнуващо преживяване с повече игрово време и до 75 % по-малко предварителна подготовка.
IBM Client Engineering отбеляза забележителен ръст по време на пандемията - от почти 300 проекта през 2020 г. до над 2500 през 2021-а. Големият ръст идва от необходимостта предприятията да се свържат виртуално, да вземат по-бързо решения при бизнес пътуванията си, да реагират бързо на промените в средата и да се фокусират върху резултатите, подчертават от компанията.
"IBM Client Engineering е уникалната рамка в системата на IBM за създаването на бързи и мащабни иновации и поставянето им в центъра на предприятието. Те създават предпоставки за постигане на резултати по-бързо, отколкото иначе би било възможно", коментира Волфганг Уендт - генерален мениджър на IBM за Централна и Източна Европа.
COVID-19 промени целия пейзаж, в който работят организациите по света. Клиентите и служителите останаха вкъщи, веригите за доставки бяха нарушени и цели индустрии бяха засегнати.
За да оцелеят и да станат по-силни, компаниите трябваше да преоткрият съществуващите си бизнес модели, да ускорят цифровизацията и употребата на технологиите като изкуствения интелект и хибридния облак и да дадат приоритет на сигурността, допълват от IBM.