Онлайн стрийминг гиганта Netflix отваря нова глава в своята история. Главният изпълнителен директор на компанията обяви старта на огромна инвестиция от $1 милиард, която отива в Мексико, предава Reuters. Сумата е предназначена за производство на филми и телевизионни сериали през следващите четири години.
П време на пресконференция в Мексико Сити, главният изпълнителен директор Тед Сарандос заяви, че очаква с нетърпение да влезе в повече партньорства с производители в латиноамериканската нация. Президентът на компанията Клаудия Шейнбаум коментира, че инвестициите във филмовата индустрия трябва да създадат хиляди нови работни места извън непосредствените производствени нужди.
На фона на новината за мащабната инвестиция на юг, Netflix повишава цените на повечето си абонаментни планове в САЩ и Канада. Това става реалност, след като гигантът за стрийминг отчете 19 милиона нови абонати през последното тримесечие на 2024 година.

Източник: iStock
Скокът в броя на абонатите, който е най-големият в историята на Netflix, поставя компанията с 302 милиона абоната в световен мащаб, като абсолютен лидер в индустрията.
Повишаването на цените вероятно ще е все по-честа риалност за потребителите, тъй като стрийминг услугите все повече увеличават месечните си разходи и тласкат абонатите към малко по-ниски цени на плановете, поддържани от реклами, за да увеличат рентабилността си.
Оперативните приходи на Netflix възлизат на $2,3 милиарда, което е 52% увеличение на годишна база.