От стрийминг платформата Netflix обявиха, че са добавили осем милиона нови абонати и то само през второто тримесечие на годината, предават световните агенции. Основните причини за това са две - хитови продукции и печеливша рекламна стратегия, коментират специалисти от киноиндустрията.

Продуцентите, които стоят зад хитовите продеци "The Crown" и "Bridgerton" публикува последните си финансови приходи, които надхвърлиха очакванията на анализаторите.

От водещата световна услуга за видео съдържание съобщиха, че са приключили периода от април до юни с общо 277,7 милиона абоната. Нетната им печалба е спаднала до $2,1 милиарда, но приходите са скочили до $9,6 милиарда. Последните цифри възнаграждават действията на Netflix за увеличаване на приходите след трудния период през 2022 година.

Стрийминг "войните" са добре дошли. Защо Netflix спира да отчита броя на абонатите си?

Стрийминг "войните" са добре дошли. Защо Netflix спира да отчита броя на абонатите си?

Акциите на компанията бележат спад, а привличането на нови клиенти вече не е голям фактор

Рекламно субсидиране

В опит да повиши своя растеж, от компанията пуснаха рекламно субсидирано предложение миналата година по това време като действие срещу масовото споделяне на пароли между потребители. Като част от тези свои усилия Netflix се отърва и от най-евтиния си план без реклами в Обединеното кралство и Канада.

В САЩ компанията  започва да предлага на някои потребители комбинирани пакети с част от своите конкуренти. Става въпрос за съвместни абонаменти с Peacock и Apple TV.

"Портфолиото ни, поддържано от реклами, достигна 40 милиона активни потребители месечно по целия свят и представлява 40% от всички регистрации в страните, където е било достъпно, спрямо 23 милиона през януари", заявиха от компанията през месец май.

Снимка 594432

Източник: iStock

На този фон стартира и вътрешна рекламна платформа, чрез която брандовете могат по-добре да оптимизират своите клиентски данни. Netflix вече не си партнира с Microsoft за тази технология.

Инвеститорите приветстваха тези бизнес ходовете, като акциите на компанията поскъпнаха с 38% от началото на годината. 

Все по-очевидно е, че към днешна дата Netflix доминира над глобалния пазар на видеосъдържание. Компанията спечели водещите в индустрията 107 номинации за наградите Еми тази седмица, с цели 11 номинации за изненадващия хит - черната комедия "Baby Reindeer".

Ограниченото споделяне на пароли в Netflix доведе до милиони нови потребители

Ограниченото споделяне на пароли в Netflix доведе до милиони нови потребители

Регистрациите в стрийминг платформата са повече от очакваното