Новите регистрации в Netflix отвъд океана остават високи, въпреки спада от рекордното им ниво през юни, след като усилията на стрийминг гиганта срещу споделянето на пароли влязоха в сила през май. Това показват данни на изследователската фирма Antenna, цитирани от Reuters.
"Любовта е споделянето на парола", написа Netflix през 2017 година в Twitter, но глобалните ѝ мерки срещу споделянето на пароли подсказаха, че компанията се опитва да открие нови потоци от проходи в един наситен и много силно конкурентен пазар. И въпреки опасенията резултатът вече дава плодове. Платформата отчита 2,6 милиона нови абонати само в САЩ.
Wall Street изрази опасения, че споделянето на пароли може да окаже натиск върху растежа на абонатите. Действията на Netflix обаче успяха да съживят привличането на потребители.
От компанията прогнозират, че над 100 милиона домакинства са споделили данните си за влизане в платформата с приятели и членове на семейството, които живеят на други места. Това кара анализаторите да очакват, че около 50 милиона нови потребители в крайна сметка ще създадат свои собствени акаунти.
Около 23% от потребителите, които са се регистрирали през месец юли, са избрали по-евтиния план, който включва реклами - най-високото ниво откакто планът беше пуснат през ноември.