Според скорошно проучване на CNBC, потребителите на Coinbase в Съединените американски щати масово споделят оплаквания към практиките откъм клиентското обслужване на борсата. Причината: сметките им са източени. CNBC публикува резултатите от интервютата, проведени с потребители на Coinbase в САЩ, като акцентира върху някои от основните проблеми в начина, по който борсата обработва жалбите.

Оказва се, че хиляди клиенти на най-популярната борса имат проблем с начина, по който компанията се отнася с тях, след като са станали потърпевши от хак на акаунтите им. Както изглежда, обслужването на клиенти на Coinbase се управлява предимно чрез обмен на имейли и повечето потребители твърдят, че е изключително трудно, почти невъзможно, човек да достигне до служител, с когото да разговара.

В доклада се посочва още, че няколко бивши експерти по обслужване на клиенти са заявили, че във времето екипът се е опитвал да подобри обслужването, но това е било трудно заради все по-голямата вълна от молби за помощ след кражби на криптовалута или хакнати сметки.