Глобалният лидер в решенията за киберзащита Acronis обяви назначаването на Майкъл Калахан за нов главен директор по маркетинга. Калахан се присъединява към екипа на Acronis с богатия си опит в сферата на маркетинга и продажбите, след като е изпълнявал ключови ръководни роли в компании като McAfee, HP и Juniper, а най-наскоро - като старши вицепрезидент по глобалния маркетинг в Cofence.

Като главен директор по маркетинга в Acronis Калахан ще има за цел да развива глобалното позициониране на марката Acronis, като в същото време увеличава разпознаваемостта на облачната платформа Cyber Protect Cloud Platform.

След като COVID-19 ускори решенията за дигитална трансформация и миграцията към облачни и хибридни решения, днес организациите се нуждаят от ефективно решение за сигурност, за да се предпазят от постоянно еволюиращите киберзаплахи. Освен това Калахан ще помага за разгръщането на каузата на Acronis да "отгледа" следващата група от технологични лидери, разгръщайки програмите си за развитие по цял свят, особено в региони в неравностойно положение.

"Майкъл ще стъпи на досегашния си успех и ще поведе маркетинг екипа на Acronis към още по-значими постижения", каза Патрик Пулвермюлер, главен изпълнителен директор на Acronis.

"Майкъл идва с повече от 20 години опит като маркетинг лидер в някои от най-известните компании в индустрията и ще ще има ключово значение за укрепването на позицията на Acronis като лидер в решенията за сигурност на крайните устройства. Неговият опит в стимулирането на впечатляващ растеж на марките, които е разработил, ни кара да се вълнуваме от това, което предстои да се случи под неговото ръководство и благодарение на неговия опит", допълни Пулвермюлер.

Калахан е маркетинг лидер с фокус върху ясните и измерими резултати. Има богат опит в областта на сигурността под формата на софтуер като услуга (SaaS). Изпълнявал е ръководни роли в McAfee, HP, Firemon и Zimperium, където е управлявал и ръководил глобални екипи ефективно.

Това е съществен опит за подобна позиция, тъй като Acronis се гордее с факта, че е международна компания с взаимосвързани офиси и служители по целия свят, което дава възможност на компанията да достигне до по-широка аудитория и да разшири своето присъствие на пазарите за киберзащита.

Майкъл Калахан ще продължи да разгръща имиджа на Acronis в сферата на киберсигурността като лидер в кибер-превенцията, като се фокусира върху стойността на решенията за сигурност на Acronis - като например Acronis Cyber Protect Cloud - проектирани специално да бъдат предоставяни като услуга посредством доставчиците на услуги или корпорациите, предпазващи своите организации.

2021 г. беше най-успешната година в историята на Acronis, като в САЩ облачният бизнес на Acronis нарасна със 77% на годишна база, а Acronis Cyber Protect осигури защитата на над 750 000 бизнеса.

Калахан ще надгради този успех от 2021-а година, включително и инвестицията от 250 милиона долара от CVC Partners през май миналата година, за да укрепи допълнително инициативите за пазарно разширяване на Acronis чрез разгръщане на широката партньорска мрежа от доставчици на управляеми услуги (MSP), за да запази темповете на прогрес и през 2022-а година.

"Много съм развълнуван да се присъединя към Acronis в момент, в който стойността на нашите решения бързо се увеличава на пазара, водейки до изключително бърз растеж. Това ни позволява да продължим да инвестираме в решения на проблемите на нашите клиенти. Тъй като светът върви към една дигитална екосистема, базирана на облачните технологии, днес е по-важно от всякога да сме сигурни, че решенията за киберсигурност ефективно блокират заплахите, така че лидерите по сигурността да могат да защитят своите организации ", каза Калахан.