Начело на Motorola в Австрия от 1 април застава българинът Владислав Иванов, който е част от екипа от 7 години, съобщават от компанията.
Той има дългогодишен опит в технологичния сектор, като в началото той се занимава с търговия на копирни машини в една от водещите марки на пазара. По-късро работи в К&K и "Солитрон", за да стигне до Lenovo, когато през 2012 година технологичния гигант стартира бизнес активно в България.
Той преминава през няколко лидерски позиции и отговаря за продажбите в бизнеса с компютри, лаптопи и таблети.
"Сред най-забележителни постижения на Владислав Иванов е първото място по доставки в сегмента с мобилни телефони през 2016-а година, побеждавайки тогавашния и актуален лидер в България", посочват от компанията.
През миналата година Иванов става генерален мениджър за бизнеса на Motorola за 14 държави в Югоизточна Европа, а от 2019 година ще работи за позициониране на марката на челните позиции на австрийския пазар.
Преди три години, едва на 37, Владислав Иванов поема отговорност като Генерален мениджър за бизнеса на Motorola за 14 държави в цяла Югоизточна Европа, а от 2019 г. ще има за цел да позиционира марката в челните позиции и на пазара в Австрия.
"За мен е чест и огромно предизвикателство да поема бизнеса на Motorola в Австрия. Един пазар, който притежава много повече западни ценности и една по-различна култура на пазаруване от тази, която имаме ние, тук на Балканите. Вярвам, че заедно с моя екип можем да пренесем добрите практики и да постигнем високи резултати, точно както го правим и в останалите държави от нашия регион.", коментира Владислав Иванов.
В региона се отличават държави като Словакия и Сърбия, в които Motorola вече постигна двуцифрен пазарен дял, а според прогнозите това предстои да се случи съвсем скоро в България и Румъния.
В глобален мащаб Motorola обяви, че излиза на печалба през третото фискално тримесечие на 2018/19 г., с което изпълни обещанието си да покрие с продажби и оптимизирани процеси огромните инвестиции, които бяха осъществени по време на придобиването и преструктурирането на компанията.
Така марката вече е лидер в Мексико, заема втора позиция в цяла Латинска Америка и отново се завърна сред любимите брандове на потребителите в САЩ и Европа.