Мария Лазарова поема ръководството на търговската компания на Mondelez в България. Тя застава начело на местното дружество след повече от две десетилетия в структурата на международния хранителен гигант, включително като кънтри мениджър и мениджър "Продажби" за България.

В новата си роля Лазарова ще отговаря за развитието на бизнеса у нас в съответствие с глобалната стратегия на Mondelez International - "Snacking Made Right". Под нейно ръководство компанията ще продължи да надгражда позициите си на местния пазар, където предлага марки като Milka, Oreo, BelVita, Toblerone и др.

Американската Mondelez със скок на нетната печалба с 80%

Компанията собственик на Milka и Toblerone със скок на нетната печалба с 80%

За цялата 2024 г. приходите на компанията нарастват с 1,2%

Професионалният ѝ път включва и ключови позиции в Сърбия, Босна и Херцеговина, както и отговорности за планиране на категориите и маркетинг активностите в Югоизточна Европа.

Българският клон на Mondelez е част от бизнес групата на компанията в региона, която обединява още Румъния, Гърция, Кипър и пазарите от Източна Адриатика.