Том Занд е новият Мениджър "Финанси" в ЗАГОРКА АД, част от корпорация HEINEKEN. В тази си роля, той ще подкрепя активно всички действия от страна на компанията, които създават добавена стойност за потребителите, за всички нейни партньори и служители.

Неговите действия по отношение функцията "Финанси" ще се фокусират върху изграждането на компетенции за повишаване на печалбата и приходите на компанията, непрекъсната оптимизация на процесите, стриктно управление на разходите и добавяне на стойност по отношение нови инвестиции. Освен това, Том Занд ще даде възможност на своя талантлив финансов екип да продължи да се развива в организацията посредством добро бизнес партньорство и сътрудничество.

Том Занд се присъединява към голямото семейство на HEINEKEN през 2017 година, като част от екипа за "Глобално корпоративно развитие" в Амстердам. В продължение на 5 години той допринася за стратегията за развитие и растеж на компанията във всички четири региона в които компанията оперира и успешно изпълнява различни операции като навлизането на нови пазари и придобивания, стратегически партньорства, продажби и преструктуриране, едновременно имайки активна роля и в оценката на капиталовата ефективност и създаването на стойност. Той има стратегическа перспектива и успешно координира големи проекти в близко сътрудничество с екипи от различни функции.

Завършил е Грьонингенския университет в Нидерландия със специалност "Иконометрия и количествени финанси", както и Висшето училище по икономика в Барселона, Испания. Работейки в Амстердам и Лондон, през годините е заемал различни позиции в сферата на инвестиционното банкиране.

За ЗАГОРКА АД , част от корпорация HEINEKEN

Пивоварната на ЗАГОРКА АД има над 120-годишна история, датираща от създаването на първо пивоварно дружество в Стара Загора. През 1994 г. "Загорка" АД се присъединява към глобалното семейство на HEINEKEN. От тогава до днес компанията се ангажира да развива своя бизнес устойчиво и отговорно чрез платформата си за устойчиво развитие "Създаваме по-добър свят", като насочва своите усилия в три сфери, в които може да направи положителна промяна: опазване на околната среда, социална отговорност и отговорна консумация.

През 2013 г. МОСВ отличава "Загорка" АД с наградата "Зелена България" за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. От 2015 г., в три поредни години, ЗАГОРКА печели първите места в конкурс за "Най-зелена компания" в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия, според консуматорите.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител - Загорка, Heineken, Ариана, Birra Moretti, Amstel, Stolichno, Starobrno, Desperados и сайдер Крадецът на ябълки. Безалкохолните предложения, които дават възможност за отговорен избор на бира с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0 и Ариана Радлер 0.0%.