Не е тайна, че блогърството набира все по-голяма популярност след почитателите на сърфирането в мрежата.

Напоследък обаче се оказва, че да поддържаш собствен канал в сайтовете за видео споделяне е и добра стратегия за печелене на пари.

Ето го и поредния пример за това как развитието на собствен канал може да се окаже сигурен източник на доходи.

Рецензентът на храна Джон популяризира клиповете си в YouTube от дома си в предградията на Ню Йорк.

Неговият канал се казва „ReportOfTheWeek”, а мъжът подхожда скептично към своите обекти на изследване – най-разнообразна гама от бургери, пържени картофки и други артикули от менютата на ресторанти за бързо хранене.

До момента в своите клипове Джон е разгледал около 600 артикула от популярни вериги, а сред феновете си младият мъж е познат с критично отношение. 

„Аз винаги се опитвам да бъда позитивен, но се разочаровам отново и отново”, коментира Джон пред CNN Money. 

В момента младият мъж следва в колеж и живее с родителите си. Издържа се с приходите от канала си в най-популярния сайт за видео споделяне, които най-често са от реклама и дарения. 

Студентът всъщност изчислява, че печели около 1500 долара на месец от реклами и още около 300 от дарения. Така интернет му донася и по 1800 долара, с които Джон подпомага бюджета в семейството. 

Младият мъж обяснява, че е избрал да разглежда и оценява продукти от вериги за бързо хранене, защото иска посланията му да достигнат до по-голям брой хора. Все пак известен факт е, че милиони по света консумират подобни продукти всеки ден. 

Джон има и конкуренти в YouTube, които също се занимават с оценки на артикули от вериги за бързо хранене. Това, което го отличава обаче, са ексцентричните му маниери и стилът му обличане.

Джон признава, че обича остарелите за сегашната мода костюми и у дома разполага с колекция от елегантните облекла. 

Съветът му към решилите да популяризират собствени канали е да намерят нещо, което ги прави уникални и забележими. „За мен това са костюмите”, разказа Джон.