След като страната въведе строги правила за прозрачност, Google ще забрани излъчването на политически реклами на всичките си платформи преди федералните избори, пише Reuters.

Законопроектът Bill C-76, който страната прие през декември изисква онлайн платформите да водят регистър на всички политически и партизански реклами, които те пряко или косвено излъчват.

"По време на федералната избирателна кампания през 2019 г. Google няма да приеме реклами, регулирани от Bill c-76 ", заяви Коулин Маккей, ръководител на Google за Канада.

Той добави още, че от Google съсредоточават усилията си върху подкрепата на канадски програми за новинарска грамотност и свързването на аудиторията с полезна и подходяща информация.

Изборите ще се проведат през октомври в Канада. Google ще промени рекламните си правила и системи, за да блокира рекламодателите да пускат реклами, които попадат в обхвата на дефинициите, посочени в законопроекта C-76.