Собственик на малък бизнес, който е похарчил близо 46 милиона долара за реклами във Facebook в периода 2006-2020 г., казва, че страниците му са премахнати от платформата без предупреждение.
Джордан Набигон, главен изпълнителен директор на сайта за куриране на съдържание Shared казва, че през октомври Facebook е изтрил страницата на компанията му в платформата без предупреждение и без да даде обяснение, заявява той пред Business Insider.
Набигон е похарчил 45 870 181 долара за реклама във Facebook между 2006 и 2020 г. за Shared и другата му компания Freebies, според отчетите за разходите, цитирани от Business Insider.
Facebook разшири използването на изкуствен интелект за надзора на рекламата и друго съдържание по време на пандемията COVID-19, а Набигон е сред стотиците собственици на бизнеси, които заявиха, че страдат от "репресиите" на Facebook за рекламните политики.
"Не сме направили нищо лошо и съм уверен в това", каза Набигон. "Дори и да е имало нещо нередно, не би трябвало да се стига до такъв вид реакция от страна на Facebook."
Според Набигон единственото обяснение, дадено от Facebook, е че е нарушил условията на платформата, но не са дадени допълнителни уточнения. Собственикът на малкия бизнес казва, че Facebook не го е предупредил, че може или, че ще спре страниците му и компанията му е заявила, че решението е окончателно.
Набигон е загубил няколко фирмени страници, които имат около 21 милиона последователи. Facebook е заключил и личния акаунт на Набигон.
Предприемачът казва още, че между 2012 и 2017 г. е работил с представители от офиса на Facebook в Торонто, за да получи персонализирана помощ при прегледа на рекламната политика на компанията и платформата и да гарантира, че фирмените му страници са без нарушения.