От алкохолния производител Jack Daniels изчисляват, че най-големият потребител в света на премиум уискито им Single Barrel е не кой да е, а армията на САЩ. Цената на бъчва от питието, чието количество се равнява на около 250 бутилки, е между 9000 и 12 000 долара. Причината за различната стойност е, че няма две бъчви с един и същи обем от уиски в тях.
Първото Single Barrel е продадено през 1997 г. и успехът му е толкова голям, че от компанията пуснаха програмата „By The Barrel” през миналата година. Тя позволява на купувачите да отидат на място и да изберат бъчвите, които най-добре пасват на вкуса и предпочитанията им.
“Откакто беше обявена програмата, най-големият консуматор на уискито е американската армия”, потвърждават от Jack Daniels, цитирани от Business Insidеr.
„By The Barrel” наистина работи и има защо. Всеки, който иска да си купи уиски по този начин, е канен във фабриката на компанията в Линчбърг, Тенеси. Там посетителят е посрещан от експерта на компанията Джеф Арнет.
Специалистът подбира три различни бъчви, като дава на клиента да опита от всеки от тях. След като той избере коя иска да купи, по-късно до неговия адрес доставят празна бъчва и 250 бутилки. Всяка от тях има номер, а на етикета й е изписано името на клиента.