Получаването на 1 милион абонати в YouTube е огромен крайъгълен камък и на практика това често означава, че създателят може да се издържа от платформата.
Създателите на съдържание в YouTube печелят пари по много начини, но парите от рекламите, които се възпроизвеждат в техните видеоклипове, обикновено представляват голяма част от приходите им. Колко плаща YouTube за 1 милион абонати? Нейт О'Брайън, YouTuber с повече от 1 милион абонати, спечели $440 000 от платформата за една година. Той печели между $14 600 и $54 600 на месец.
Друг YouTuber, влогърът Тифани Ма, коментира пред Insider, че е печелила до $11 500 на месец от реклами във видеоклиповете си.
![Снимка 625226](https://webnews.bg/uploads/images/26/5226/625226/640x.jpg?_=1688631123)
Източник: iStock by Getty Images
За да започнат да печелят пари директно от YouTube, създателите трябва да кандидатстват за Партньорската програма и да достигнат праг от 500 абонати, три публични качвания през последните 90 дни и или 3000 часа гледане през изминалата година, или 3 милиона гледания на кратки видеоклипове в YouTube в изминалите 90 дни. След като бъдат приети, създателите на съдържание, отговарящи на условията, могат да печелят пари от функции като членство в канали, Суперчат, Супер стикери, Суперблагодарности и възможността да популяризират своите продукти с Пазаруване в YouTube.
За да започнат да печелят пари от YouTube AdSense, създателите в програмата трябва да имат 1000 абонати и 4000 часа гледане през последната година. За всеки 1000 показвания на реклами рекламодателите плащат определена ставка на YouTube. YouTube взема 45% от приходите, а създателят получава останалото.
Два ключови показателя за печелене на пари в YouTube са процентът на CPM, или колко пари рекламодателите плащат на YouTube за 1000 показвания на реклами, и процентът на RPM, или колко приходи печели създателят за всеки 1000 гледания на видеоклип след изрязването на YouTube.
Някои теми, като лични финанси и бизнес, могат да повишат рекламния процент на влогърът чрез привличане на доходоносни рекламодатели. Но докато лайфстайл съдържанието на Ма прави по-малко пари, тя е усъвършенствала стратегия за максимизиране на приходите си.
"За да оптимизирате наистина аудиторията си, мисля, че потребителите на YouTube определено трябва да поставят три до четири реклами във видеоклип", смята Ма.
![Снимка 625227](https://webnews.bg/uploads/images/27/5227/625227/640x.jpg?_=1688631124)
Източник: iStock by Getty Images
next-shot-pickleball
на 09.07.2023 в 23:45:14 #1Пълна простотия. Закривай!