Получаването на 1 милион абонати в YouTube е огромен крайъгълен камък и на практика това често означава, че създателят може да се издържа от платформата.

Създателите на съдържание в YouTube печелят пари по много начини, но парите от рекламите, които се възпроизвеждат в техните видеоклипове, обикновено представляват голяма част от приходите им. Колко плаща YouTube за 1 милион абонати? Нейт О'Брайън, YouTuber с повече от 1 милион абонати, спечели $440 000 от платформата за една година. Той печели между $14 600 и $54 600 на месец.

Друг YouTuber, влогърът Тифани Ма, коментира пред Insider, че е печелила до $11 500 на месец от реклами във видеоклиповете си.

Снимка 625226

Източник: iStock by Getty Images

За да започнат да печелят пари директно от YouTube, създателите трябва да кандидатстват за Партньорската програма и да достигнат праг от 500 абонати, три публични качвания през последните 90 дни и или 3000 часа гледане през изминалата година, или 3 милиона гледания на кратки видеоклипове в YouTube в изминалите 90 дни. След като бъдат приети, създателите на съдържание, отговарящи на условията, могат да печелят пари от функции като членство в канали, Суперчат, Супер стикери, Суперблагодарности и възможността да популяризират своите продукти с Пазаруване в YouTube.

Директорът на YouTube Сюзън Войчицки напуска поста си

Знаков мениджър в Google напуска компанията

Под нейно ръководство платформата за видеосподеляне се промени изключително много

За да започнат да печелят пари от YouTube AdSense, създателите в програмата трябва да имат 1000 абонати и 4000 часа гледане през последната година. За всеки 1000 показвания на реклами рекламодателите плащат определена ставка на YouTube. YouTube взема 45% от приходите, а създателят получава останалото.

Два ключови показателя за печелене на пари в YouTube са процентът на CPM, или колко пари рекламодателите плащат на YouTube за 1000 показвания на реклами, и процентът на RPM, или колко приходи печели създателят за всеки 1000 гледания на видеоклип след изрязването на YouTube.

YouTube ще се бори с дезинформацията

YouTube ще се бори с дезинформацията

Компанията е обвинявана, че избягва проверки на проблемното съдържание

Някои теми, като лични финанси и бизнес, могат да повишат рекламния процент на влогърът чрез привличане на доходоносни рекламодатели. Но докато лайфстайл съдържанието на Ма прави по-малко пари, тя е усъвършенствала стратегия за максимизиране на приходите си.

"За да оптимизирате наистина аудиторията си, мисля, че потребителите на YouTube определено трябва да поставят три до четири реклами във видеоклип", смята Ма.

Снимка 625227

Източник: iStock by Getty Images