ВАЛЕНТИН ГЕОРГИЕВ БТК се ангажира с цялостната организация и техническото обезпечаване на call центъра на MoneyGram в София. За целта двамата изпълнителни директори Уилям Ейлуърд и Джон Хемпси подписаха договор за сътрудничество. Убедени сме, че това е само първата успешна крачка в утвърждаването на България като предпочитана дестинация за изграждане на call центрове в Европа, каза Ейлуърд. Според Хемпси БТК разполага с точната технология и с екип, с репутация на доставчик с изключителни услуги за потребителите и с екип от професионалисти. Компанията управлява над 24 000 служители, открила е 9 вътрешни call центъра в страната, има изградени връзки с телекомуникационни партньори в 44 държави, което отговаря на ангажимента на MoneyGram за осигуряване на първокласни услуги на потребителите, допълни Хемпси. България е била предпочетена пред 25 други страни, между които Великобритания, Индия, Полша, Румъния, Чехия, Словения, Испания, Австралия и др. Нашата страна е избрана заради икономическата и политическата стабилност в Източна Европа, както и заради предлагането на квалифицирани кадри с добро образование и отлично ниво на владеене на чужди езици. MoneyGram се занимава с парични преводи "от човек до човек". Тя е първата международна компания, поверила call центъра си на БТК. Новият център ще започне да работи от 25 октомври 2004 г. и ще поеме обслужването на паричните преводи от Великобритания, Франция, Германия, Италия, Испания, Швеция и Украйна. В България услугите на MoneyGram ще се предлагат чрез клоновете на ТБ Биохим, ДСК, Хебросбанк, Райфайзенбанк, Фактор IN, Росексимбанк, Първа инвестиционна банка, СИБанк и Юнионбанк. От MoneyGram обещават паричните преводи да се извършват за 10 минути, като сумата не може да е повече от 20 000 USD.