Компанията обмисля също така да има свои предприятия в двете нови евро-членки.
Производството ще се осъществява от млечната фирма Tara, купена от „Кока-Кола Израел" през 2004.
Корпорацията за безалкохолни напитки навлиза в млечния бизнес, за да компенсира общия спад на продажбите на газирани напитки. Затова „Кока-Кола Израел" иска да стане водещ играч на пазара на млечни продукти в Израел и по света, казва изпълнителният директор на компанията Рони Кобровски.
Преди половина година израелската компания е подписала споразумение с „Мюлер", с което е получила франчайзинговите права и ноу-хау да произвежда нейните продукти в Израел. Освен това „Кока-Кола Израел" може да разработва и нови технологии и продукти за високия клас.
Германската компания „Мюлер" произвежда богато портфолио от мляко, сирена и десерти. Дружеството е водещо на пазара на кисело и плодово мляко във Великобритания (йогурт) и е номер две в Германия и Италия. Компанията има 5400 служители в цяла Европа и годишен оборот 2.1 млрд. долара. Средногодишният ръст на продажбите е 5%.
В друга новина става ясно, че гръцката компания „Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани", която е собственик на българското дружество за бутилиране на продуктите на „Кока-Кола", обяви 17% ръст на продажбите в обем за първата половина на годината спрямо същия период на 2006 г. Газираните напитки в портфолиото на компанията имат ръст от 9%.
През полугодието компанията е продала 970 млн. единици, докато през същия период на миналата година продажбите са в размер на 835.4 млн., показва финансовият отчет. Печалбата преди данъци и лихви (EBIT), в която не отчитат придобивките през годината, е в размер на 331.1 млн. евро. Увеличението е в размер на 19%.
Неделчо Съботинов
на 14.08.2007 в 16:45:53 #2Хахах бях сигурен че тоя под мен рано или късно ще се появи
ivan_shishmanov
на 14.08.2007 в 15:13:19 #1tiririram ще си го купуваме с африканските заплати