Емблематичното кръгло лого на германският автомобилен производител BMW скоро няма да е същото. За него предстои да мине първи редизайн от над две десетилетия насам, съобщава CNN Business.

Планираните промени няма да са драстични, като основните характеристики на емблемата ще бъдат запазени. Белият и синият цвят ще останат, тъй като те са цветовете на германската провинция Бавария, където е "родена" марката.

Външният кръг на логото обаче ще отпадне и така няма да има рамка около буквите и центъра в синьо-бяло. Надписът BMW, разбира се, ще бъде запазен. Но шрифтът ще бъде променен, като ще бъдат изпрани по-плоски букви.

Новото лого ще бъде използвано за комуникационни цели, включително за всичките онлайн платформи на компанията. "Неговата цел е да излъчва повече яснота и откритост", казва вицепрезидентът на компанията Янс Тимер.

По думите на говорителя на компанията засега няма планове новата емблема да се появи върху новите автомобили на компанията, въпреки че BMW го показа върху капака на електромобила Concept i4.

Известното до днес лого на германската компания беше представено през 1997 година. Досега 103-годишният производител е имал общо 6 различни дизайна на своите емблеми, които не са се различавали особено една от друга.