Opel/Vauxhall продължава по успешния си път в Европа - продажбите на двете марки през май отбелязаха увеличение от около 12%, достигайки общ брой над 102 600 автомобила.

Общото увеличение в обема на продажбите на Opel в Европа през първите пет месеца на годината вече достига близо 38 500 екземпляра (повече от 8%), осигурявайки на Opel ръст по отношение на обема, надхвърлящ общите резултати от 2015 година само след пет месеца.

Ръстът при Opel е по-силен от този на общия европейски автомобилен пазар както през май, така и от началото на годината до момента. Пазарът отбеляза нарастване от едва около 6,8% в периода от януари до май. Досега през годината пазарният дял на Opel се е увеличил с около 0,1- процентни пункта, достигайки до 5,9%. 

През първите пет месеца от годината Opel отбелязва ръст на новорегистрираните автомобили от марката на пазарите в 18 европейски държави. Марката с мълния на емблемата успява да повиши пазарния си дял в общо 15 европейски държави.

Европейската “Кола на годината 2016” в лицето на новия Opel Astra, за пореден път изигра ролята на основна движеща сила на този растеж. От началото до този момент през годината са продадени повече от 113 500 автомобила Astra – това е увеличение от около 22 процента в сравнение със същия период на миналата година.

Поръчките на Opel Corsa надхвърлиха нивото от 500 000 екземпляра в европейски мащаб, лайфстайл шампионът ADAM се радва на над 200 000 поръчки, а при успешния SUV модел Mokka поръчките вече достигат 580 000. 

Източник: Auto Motor und Sport