По-малко от 5000 бройки разделят първите два луксозни бранда по продажби в Щатите през миналата година. И двете марки са не какви да е, а Германски, въпреки че през миналата година президентът Доналд Тръмп се закани, че иска да ограничи продажбите им в страната.
Mercedes-Benz изпреварва с малко BMW и си завоюва трета поредна победа на най-големия пазар в света, пише Bloomberg.
Въпреки това компанията отчита осезаем спад на продажбите си към декември с 9,1%. 315 959 автомобила на марката са били доставени в Щатите през миналата година или с едва 4945 повече от продажбите на конкурентната BMW.
Любопитното е, че последната е единствената от четирите големи луксозни бранда на американския пазар, отчели повишение на продажбите си през 2018 година.
За втора поредна година луксозната марка на Toyota - Lexus е на трето място. При нея има 2,2% спад на доставките. След нея се нарежда Audi на Volkswagen, като към края на годината тя има спад на продажбите от 16 на сто.