Германският гигант на пазара на спортни стоки Adidas е изправен пред важно решение - дали да задържи или да продаде марката си Reebok.
От компанията посочват, че все още не са взели крайно решение за това какво ще се случи с бранда, който основно се развива на американския пазар, пише BBC. Какво ще се случи с него трябва да стане ясно до март следващата година.
През 2006 година компанията плати 3,8 милиарда долара за придобиването на Reebok, като тогава сред компаниите с интерес към марката бяха още собствениците на Dr Martens и Timberland.
От Adidas посочват, че потенциалната продажба ще бъде част от нова 5-годишна стратегия за развитието на бизнеса ѝ. През 2016 година групата обяви план за развитие на бранда Reebok, довел до ръст на продажбите и печалбите му.
Според финансовите резултати на Adidas за 2019 година приходите от марката са нараснали с 4% до 1,7 милиарда евро, което представлява 7% от общите продажби на групата.
През последното тримесечие обаче оборотът на Reebok е със 7 на сто надолу, а възстановяването на основните пазари, като Северна Америка и Европа е бавно.