В разгара на кампаниите покрай Black Friday чешки онлайн лидер ще трябва да смени името си, защото то прекалено много напомня това на американския гигант Amazon.
Компанията от европейската държава Emazon е била принудена да промени търговската си марка заради натиск от страна на лидера в онлайн търговията, който заплашил, че ще съди дружеството, пише сайтът Emerging Market.
Описван като "необикновен онлайн магазин" Emazon е основан преди половин година, като целта е на неговата платформа да се продават качествени продукти на конкурентни цени.
Там могат да бъдат открити разнообразни стоки, като мобилни телефони, таблети, лаптопи, телевизори, аксесоари за автомобили, спортна екипировка и други. За кратко време компанията успява да се превърне в една от най-популярните в електронната търговия в Чехия.
"Не сме очаквали, че глобален гигант като Amazon ще се почувства заплашен от малък чешки уебсайт", коментират създателите на платформата.
Именно заради малките мащаби на бизнеса си и заради заплахата от съдебни дела от компанията взели решение да се преименуват на Ezam.