"България Еър" стартира промоционална кампания за самолетни билети до своите директни европейски дестинации под надслов "Обичай и лети". Промоцията цели да зарадва всички клиенти на националния авиопревозвач, които искат да изненадат своята половинка с романтичен подарък на Свети Валентин и са влюбени в пътешествията, съобщиха от националния авиопревозвач.

Кампанията започва на 17 януари 2024 г. и ще продължи до 15 февруари включително, като в този период всеки, който закупи двупосочен самолетен билет по някоя от международните директни линии на "България Еър" в икономична или бизнес класа, може да резервира втори билет за същия полет с до 50% отстъпка. Билетите, закупени в рамките на промоцията трябва да бъдат използвани за пътувания, които са започнали до 31 март.

Възможностите за избор на полет до дестинации чрез кампанията "Обичай и лети" са много, като например: "вечния" град Рим, магнетичния Париж, красивата Прага, както и Лондон, Мадрид и Лисабон и др.

Клиентите на "България Еър" ще имат възможност да се възползват и от допълнителни услуги, с които да се чувстват комфортно и в отлично настроение по време на полета. В цената на всички самолетни билети в икономична класа са включени 1 брой ръчен багаж до 10 кг, 1 дамска чанта/лаптоп, кетъринг на борда, както и безплатен check-in.

Промоционалните условия са валидни за закупуване на самолетни билети и в бизнес класа, където пасажерите могат да се радват на повече уединение, приоритет при чекиране и качване в самолета, 2 броя багаж до 32 кг, достъп до бизнес салоните на летищата и четиристепенно меню. За всеки закупен двупосочен билет в бизнес класа през периода на кампанията, може да се резервира още един с 50% отстъпка.