Две седмици, след като обяви, че прекратява разпространението на кафе Lavazza на българския и още няколко пазара, Coca-Cola Hellenic Bottling Company обяви, че ще предлага продуктите на Costa Coffee през 2020 година.
The Coca-Cola Company придоби Costa Coffee през януари 2019 г., като компанията ще се фокусира върху разширяване на предлагането на вендинг и готовите за консумация (ready-to-drink) продукти, съобщиха от компанията.
През 2020 година Coca-Cola планира да лансира Costa Coffee в поне 10 от своите 28 пазара, сред които България, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Русия и Швейцария.
"Това е страхотна възможност, която ще създаде истинска добавена стойност за нас и нашите клиенти", казва Зоран Богданович, Главен изпълнителен директор на Coca-Cola HBC. "Включването на толкова силен бранд като Costa Coffee в нашето портфолио ще ни позволи да покрием повече поводи за консумация, да партнираме още по-пълноценно с нашите консуматори във всички канали и да подсилим усилията си да адресираме всеки повод за консумация през деня. Нашата добре установена инфраструктура, процеси и опит в дистрибуцията на кафе ни дават увереност, че ще се справим с тази вълнуваща възможност".
Кафето е една от най-доходоносните и бързо растящи по отношение на приходи и печалба сфери в областта на напитките. Това е многомилиардна категория на 28-те пазара на Coca-Cola HBC, която се очаква да расте с 4% на годишна база.