Марката кафе Lavazza отново ще се дистрибутира от "Софсток" ООД, стана ясно от прессъобщение на бранда.

Lavazza и "Софсток" ООД са подписали споразумение, според което от 15 септември тази година италианската марка кафе ще се внася в България от "Софсток", coбcтвeнocт нa бизнecмeнa Mиpocлaв Πeчeв.

Договорът между двете фирми обхваща дистрибуцията на продуктите на Lavazza в България в каналите за търговия на дребно, хранителните услуги, сектора за обслужване на офиси и вендинг автомати.

С подписването на това споразумение започва нов етап от развитието на марката в България с цел увеличаване на броя на потребителите на Lavazza във всички сегменти, чрез по-фокусиран и целенасочен пазарен подход, иновации и нови продукти, пишат от фирмата.

Партньорството между двете дружества отразявало бъдещия план за растеж на италианската марка в България.

Coca-Cola спира да предлага продуктите на Lavazza в България

Coca-Cola спира да предлага продуктите на Lavazza в България

Промяната важи и за всички останали пазари, на които компаниите си партнираха досега

Италианската марка, която е една от водещите за кафе в света, присъства на българския пазар повече от 27 години и заема водеща позиция на пазара у нас. До октомври 2017 година Lavazza се внасяше именно от "Софсток", когато бранда избра за свой дистрибутор "Koĸa-Koлa Xeлeниĸ Бoтълинг Kъмпaни". В началото на настоящия месец стана ясно, че "Кока-кола" вече няма да внася продуктите на Lavazza от средата на септември, но не беше ясно кой ще бъде новият дистрибутор.

"Софсток" е познат като стабилен партньор с дългогодишен опит в категория "Кафе", а също и в каналите за търговия на дребно и хранителните услуги. Инвестирайки в структурата на дистрибуцията си и използвайки своите бизнес стандарти за най-високо професионално ниво, "Софсток" ще даде възможност на Lavazza да реализира амбициозния си подход на българския пазар, пише в съобщенеито.

"Много сме щастливи да започнем отново нашето сътрудничество с такъв надежден, професионален и стабилен партньор в България, какъвто е "Софсток ООД". България е стратегическа държава за нас и ние ще засилим бизнес активностите си тук с по-директен подход в маркетинга и изграждане на солидни партньорства с местни експерти в кафе бизнеса", коментира глобалният главен търговски директор на Lavazza Group Мауро Мантовани.

От своя страна шефът на "Софсток" ООД Мирослав Пенчев посочи, че дистрибуторът също споделя радостта си от подновяването на бизнес партньорството си с Lavazza.

Как се справят италианските Lavazza и Illy срещу световната конкуренция?

Как се справят италианските Lavazza и Illy срещу световната конкуренция?

Starbucks и Nestle агресивно настъпват в страната