Българският франчайз за професионално управление на имоти, които се отдават за краткосрочно и средносрочно ползване под наем - Flat Manager, обяви, че навлиза на жилищния пазар в Дубай. Финализирането на сделката трябва да се случи до няколко месеца, а целта на компанията е да навлезе на нови 15 пазара до края на годината.

Дружеството е регистрирано и започва да търси първите си клиенти - собственици на имоти в София, които желаят да ги отдават чрез международната платформа Airbnb.

Снимка 534112

Източник: iStock

През 2017 година компанията започва работа с Booking.com и става първата компания в света, за чиито имоти платформата осигурява безплатна фотосесия.

В момента българският конкурент на Airbnb работи на територията на България и Румъния

В Дубай вече е сключена сделка за франчайза, казват от компанията. Основният им фокус за разрастване обаче е Централна и Източна Европа. След като бъде създаден Flat Manager Dubai, той ще започне да управлява апартаменти, които са публикувани и в други платформи за краткосрочно отдаване, като Airbnb, заедно с FlatAway.

Airbnb отчете първата си печалба от пандемията насам

Airbnb отчете първата си печалба от пандемията насам

Международните пътувания бележат стабилен ръст

Платформата за резервации е част от Flat Manager и именно в нея се публикуват всички имоти, които се управляват на принципа на франчайз. От компанията обявиха, че са в процес на набиране на нов капитал в размер на €500 хиляди.

От тях €300 000 са от фонда за рисков капитал Eleven Ventures, а други €100 000 от средствата ще дойдат от частни инвеститори в SeedBlink.

Новият капитал е предвиден и за технологичното подобряване на платформата, както и за добавянето на нови функционалности, включително възможността потребителите да заплащат един и същ наем всеки месец, но да живеят на различни места.

Портфолиото

FlatAway предоставя над 400 жилища, които са управлявани професионално от седемте франчайза на Flat Manager, опериращи под бранда в Румъния и България.

Част от набраните средства ще бъдат използвани за разширяване на тази мрежа от франчайзи в градове в Централна и Източна Европа, както и в Близкия изток.

Booking инвестира €100 милиона в Румъния

Booking инвестира €100 милиона в Румъния

Компанията отваря първия си Център за върхови постижения в Румъния