Тъй като ограниченията на Covid-19 все още са в процес на премахване, можеше да се предположи, че прогнозата за продажбите на ресторанти и заведения за футболното първенство по футбол Евро 2020 между Италия и Англия може да бъде несигурна.

Но това не изглежда да е така, според нов доклад на The Guardian, според който пъбовете в Англия са продали около 13 милиона пинта бира в деня на финала. Докато тълпите в британските пъбове обикновено са по-високи с около 200% до 300% в дните на мача, ограниченията на Covid-19 означават, че продажбите за Евро 2020 са се увеличили само с около 60% в дните на мача, се казва още в доклада.

Как китайските спонсори превзеха Европейското по футбол

Как китайските спонсори превзеха Европейското по футбол

Три компании от Китай са в топ 10 на основните спонсори на първенството

Кейт Никълс, главен изпълнителен директор на индустриалния търговски орган UKHospitality, каза: "Наблюдаваме повишаване на продажбите на напитки в дните на мачовете, но поради ограниченията на капацитета той не е толкова близо, колкото обикновено би бил."

Например един пъб в Норич ще бъде "пълен", но собственикът отбелязва, че това означава само 30 клиенти. Собственикът каза: "Очевидно сме напълно резервирани. Отклонявам хора от седмици, които искат да гледат футбола, но социалното дистанциране ограничава капацитета ни. Мисля, че всички сме благодарни да търгуваме отново, но все още е много трудно. "

Все пак, Британската асоциация за бира и пъбове казва, че в неделя се продават 13 милиона пинта пиво, а по време на самия мач - 7,1 милиона. Без ограничения на Covid този брой вероятно ще бъде по-близо до 17 милиона, се казва в доклада.

Около 3 милиарда британски лири бяха бъдат вкарани в икономиката на страната от залози, храна и продажба на алкохол, като средният футболен фен е похарчил 38 лири само по време на финалния мач от Европейското първенство по футбол в неделя. Резервацията на маса за 5-6 човека в пъб в центъра на Лондон вървеше по 300 паунда.

Още проблеми за Токио: Олимпиадата ще е без зрители, а финансовите загуби ще са големи

Още проблеми за Токио: Олимпиадата ще е без зрители, а финансовите загуби ще са големи

Организаторите от NBC са изправени пред "адски предизвикателство", продуцирайки олимпийските игри