Старт-ъп платформата за споделени услуги за настаняване Airbnb вече е с капитализация от 30 милиарда долара.

На фона на това постижение основателите на компанията заявиха каква е следващата им стъпка - предлагане на турове и различни дейности на туристите, организирани от местни експерти.

Това означава, че под една или друга форма Airbnb вече ще прилича повече на туристическа агенция.

На събитие в Лос Анджелис главният изпълнителен директор Брайън Чески разкри новият продукт на Airbnb, наречен Trips, който е бил разработен през последните няколко години, пише сайтът ReCode.

Основната нова функция, наречена Starting Today, дава информация за всякакви турове и групови занимания, в които пътуващите могат да се включат. Те могат да търсят най-подходящото за тях чрез браузър на платформата.

От друга страна това е голяма възможност за старт-ъпа да привлече повече приходи, като включи тези нови услуги. А това е още една крачка към дългоочакваното излизане на борсата.