„Къща от карти” е един от най-харесваните телевизионни сериали в момента. Затова марките се опитват да спечелят от популярността му.
За китайския производител на смартфони OnePlus това означава плащане на солидни суми за продуктово позициониране с надеждата за тласък на продажбите.
Според информация на The Vergе компанията е платила 300 000 долара, за да бъдат включени произведените от нея телефони в четвъртия сезон на хитовата политическа драма, който дебютира този уикенд в услугата за стрийминг на филми и ТВ предавания и сериали Netflix.
Потребители на сайта за новини и забавление Reddit са забелязали редица случаи, в които звездите на сериала използват мобилните устройства на OnePlus.
Това е особено интересен ход, тъй като компанията не е харчила почти никакви средства за маркетинг. Вместо това обикновено производителят пуска нови телефони чрез система с покани. Потребителите са включени в списък с чакащи и трябва да изчакат реда си за възможност да си купят дадено устройство. Това генерира значителен шум около марката през този процес.
Разбира се, има и друг, доста по-евтин начин продуктът ви да влезе в „Къща от карти”: да се надявате продуцентите да ви харесат.
Популярната игра “Agar.io” на британската компания Miniclip също се появява в 4-ти сезон на сериала. „Получихме неочаквано обаждане от продуцентския екип на „Къща от карти”. Вече знаеха за играта и искаха да я включат в сериала. Естествено, ние се зарадвахме”, обясни говорителят на компанията Бен Мийкън пред Business Insidеr.
Компанията за игри Miniclip подготвила специална версия на играта – и то без размяна на пари.
Това е най-новата игра, която се появява в политическия трилър. В трети сезон пък бе показана тъчскрийн играта “Monument Valley”.