„Къща от карти” е един от най-харесваните телевизионни сериали в момента. Затова марките се опитват да спечелят от популярността му.

За китайския производител на смартфони OnePlus това означава плащане на солидни суми за продуктово позициониране с надеждата за тласък на продажбите.

Според информация на The Vergе компанията е платила 300 000 долара, за да бъдат включени произведените от нея телефони в четвъртия сезон на хитовата политическа драма, който дебютира този уикенд в услугата за стрийминг на филми и ТВ предавания и сериали Netflix.

Потребители на сайта за новини и забавление Reddit са забелязали редица случаи, в които звездите на сериала използват мобилните устройства на OnePlus.

Това е особено интересен ход, тъй като компанията не е харчила почти никакви средства за маркетинг. Вместо това обикновено производителят пуска нови телефони чрез система с покани. Потребителите са включени в списък с чакащи и трябва да изчакат реда си за възможност да си купят дадено устройство. Това генерира значителен шум около марката през този процес.

Над 1,5 млн. души искат този телефон, за който вероятно не сте и чували

Над 1,5 млн. души искат този телефон, за който вероятно не сте и чували

Вижте го

Разбира се, има и друг, доста по-евтин начин продуктът ви да влезе в „Къща от карти”: да се надявате продуцентите да ви харесат.

Популярната игра “Agar.io” на британската компания Miniclip също се появява в 4-ти сезон на сериала. „Получихме неочаквано обаждане от продуцентския екип на „Къща от карти”. Вече знаеха за играта и искаха да я включат в сериала. Естествено, ние се зарадвахме”, обясни говорителят на компанията Бен Мийкън пред Business Insidеr.

Компанията за игри Miniclip подготвила специална версия на играта – и то без размяна на пари.

Това е най-новата игра, която се появява в политическия трилър. В трети сезон пък бе показана тъчскрийн играта “Monument Valley”.