Южнокорейският технологичен производител LG обяви оперативна загуба от 35 милиарда вона или 30,06 милиона долара за четвъртото тримесечие на годината. По-рано този месец от фирмата предупредиха, че очакват подобни резултати.
Това е първата тримесечна загуба за корпорацията от шест години насам. Отчасти тя се дължи на по-слабите продажби на бизнеса на мобилни телефони на LG, твърдят анализатори, цитирани от CNBC.
Приходите за периода между октомври и декември са нараснали с 1,5% в сравнение с година по-рано до 14,8 трилиона вона.
В началото на годината в рамките на изложението за потребителска електроника (CES) в Лас Вегас производителят показа ново поколение телевизори.
Новото устройство OLED 4K е с дебелина на екрана 2,57 мм, като то ще се предлага в два варианта с диагонални размери на дисплея 65 и 77 инча.
Новост от LG тази година е магнитният статив, с помощта на който телевизорът може да се прикрепи на стената съвършено близко, което помага да се избегнат отблясъците.