Две от големите търговски вериги в България - „Пикадили" и „Карфур", се обединяват. Това става ясно от съобщение до медиите.

АП Март АД, собственик на веригата от супермаркети Пикадили в България, и КМБ България, собственик на веригата от супермаркети Карфур в България, са постигнали взаимно съгласие за увеличаване на капитала с 46 милиона лева (50 % през 2014 година и 50 % през 2015 година) с оглед допълнителна подкрепа и стабилизиране на бизнеса в България и подобряване на условията и сроковете за плащане спрямо доставчиците.

Двамата партньори ще запазят равно участие в новия джойнт-венчър, който ще оперира мрежа от 75 магазина в България с общ оборот от 452 000 000 лева за 2013 г. и над 3,000 служители.

Начело на новата структура като регионален мениджър ще застане Жером Лубер, настоящ изпълнителен директор на „Маринопулос Груп".

На местно ниво структурата ще бъде управлявана съвместно от Милош Ристич от КМБ България и  Таня Косева-Бошова от Пикадили.

Стратегията на новата структура ще бъде насочена към разширяване на мрежата от магазини, както и успешната интеграция на двете марки с цел постигане на високо качество на продукти и услуги на оптимална цена за крайните клиенти, информират още от двете компании.

От там посочват още, че споразумението ще бъде финализирано след официално одобрение от българската Комисия за защита на конкуренцията.