Smith & Wesson е един от най-големите и популярни производители на пистолети в света. Скоро обаче брандът ще има ново име. Целта - да отговори на нарасналия интерес към аксесоари и стоки за спорт на открито.

Компанията, основана през 1852 година, стои редом до другите лидери през последните два века, като Colt, Remington и Winchester. Въпреки постоянния пазар на техните стоки обаче от Smith & Wesson искат да са готови за момента, когато търсенето ще се поохлади.

В изпълнението на тази стратегия през 2014 година корпорацията купи Battenfeld Technologies, за да успеят да диверсифицират приходите си.

Засега нетните приходи от продажбата на аксесоари е една 7% или 14,5 милиона долара. Само за тази година обаче Smith & Wesson придобиха производителят на ножове Taylor Brands, фирмата за лазерни бинокли Crimson Trace и компанията за къмпинг оборудване Ultimate Survival Technologies.

От Smith & Wesson все още не посочват как ще бъде прекръстен брандът. Според компанията обаче промяната на името "ще отразява по-добре разнообразния бизнес и визията на водещ доставчик на качествени продукти за стрелба, лов и други".