От началото на годината до края на ноември "Карлсберг България" е най-бързо развиващата се в бранша у нас.
Обемът й се е увеличил с 26,6%, а пазарният дял е нараснал с 4,3% - сравнено със същия период на 2015г. 27% е пазарният дял на компанията за първите 11 месеца на годината. Тези резултати са в контекста на общ бирен пазар с ръст от 6,4% в обем за същия период по данни на агенция Nielsen A/S.
Основният двигател за компанията е "Пиринско", което е бирена марка номер едно на България с представяне от 16,4% пазарен дял - с натрупване за изминалите 11 месеца от годината. Ръстът на Пиринско е 25% в обем, сравнено със същия период на миналата година.
Другата местна марка на компанията, "Шуменско", постига ръст в обем и стойност от 32%, което основно е благодарение на оборотната стъклена бутилка от 0,33мл. Лансирана на пазара през 2016 година, известната като "Бомбичка" е юбилейното 50-годишно издание на този вид опаковка на "Шуменско."
"Реалист съм за 2017 година с очаквания браншът да запази темповете и да е стабилен. В същото време, виждам много положителни тенденции в компанията ни тук през тази година и приемам успехите ни през 2016 като ангажимент към нашите потребители и партньори", заяви при представянето на резултатите Деян Беко, изпълнителен директор на "Карлсберг България".
Компанията отчита ръст в обема на брандовете си във всички сегменти на бирения пазар, както и географски във всички региони на страната.
kikoto
на 31.07.2017 в 14:01:10 #5Другите български марки бира (с изключение донякъде на Загорка) са още по-зле.
Striker
на 19.12.2016 в 10:43:34 #4Нормално, бъгарина пие евтина бира, основно. Пиринско и Шуменско пък са доста посредствени напитки.
Семето
на 18.12.2016 в 09:46:53 #3Тези два бранда са единствените, които правят бира от царевица...
svilen-mollov
на 16.12.2016 в 19:34:10 #2стъклена бутилка от 0,33мл ?????????????????
Tupan
на 16.12.2016 в 16:31:27 #1Който пие бира, той не умира