Walmart пуска в действие последната си стратегия, чрез която ще засили конкуренцията с онлайн гиганта Amazon. И плана си компанията стартира съвсем скоро.
Най-голямата верига за търговия на дребно обяви, че планира от 19 април да дава на клиентите си отстъпки за 10 000 стоки, които търговецът предлага само онлайн, ако потребителите изберат да вземат поръчките си на място в някой от магазините, пише zdnet.
До юни компанията възнамерява да разшири количеството от артикули, които влизат в услугата, като клиентите ще могат да закупуват онлайн и по-изгодно 1 милион стоки.
Чрез крачката Walmart иска да привлече повече клиенти към физическите магазини, които могат за направят покупка и докато са на място в обекта. Планът също е начин за ограничаване на разходите при доставка за т.нар. "последна миля". Това е последната част от процеса на доставяне и често е най-скъпият етап от онлайн поръчките.
Новият модел за отстъпки на Walmart ще се прилага само за продукти, които не са налични в магазините на търговеца. И все пак усилията представляват значителна стъпка от страна на Walmart на фона на продължаващата агресивна ценова война срещу Amazon.
Това е и един от най-значимите опити, които компанията е правила, за да свърже огромната си инфраструктура от физически магазини към своя бизнес с електронна търговия, като по този начин подкрепя онлайн пазаруването.